ZAPYTANIE OFERTOWE-Organizacja i przeprowadzenie rehabilitacji dla osób dorosłych w gabinecie, rehabilitacji domowej dla osób dorosłych oraz fizjoterapii ze stymulacją polisensoryczną dla dzieci w ramach projektu „Cała naprzód!”

Projekt „Cała naprzód!”. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany przez w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020

ZAPYTANIE OFERTOWE

Realizacji zamówienia pn.: Organizacja i przeprowadzenie rehabilitacji dla osób dorosłych w gabinecie, rehabilitacji domowej dla osób dorosłych oraz fizjoterapii ze stymulacją polisensoryczną dla dzieci w ramach projektu „Cała naprzód!” realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mszanie Dolnej. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

ZAMAWIAJĄCY:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mszanie Dolnej

Spadochroniarzy 6

34-730 Mszana Dolna

tel.: 18 331 05 41

Opis przedmiotu zamówienia

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

85312500-4 – Usługi rehabilitacyjne

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:

Przeprowadzenia serii zajęć i zabiegów rehabilitacyjnych dla osób dorosłych w gabinecie, serii zajęć i zabiegów rehabilitacji domowej dla osób dorosłych oraz serii zajęć z zakresu fizjoterapii ze stymulacją polisensoryczną dla dzieci, w ramach projektu „Cała naprzód!”, zgodnie z poniższą specyfikacją i rekomendacjami do indywidualnej rehabilitacji.

Zamówienie podzielone jest na 3 części:

Specyfikacja:

 

CZĘŚĆ 1:

L.p. Nazwa: Zakres: Ilość zabiegów/ zajęć:
1. Rehabilitacja dla osób dorosłych w gabinecie Ćwiczenia w odciążeniu 120
Ćwiczenia bierne 30
Ćwiczenia wzmacniające mięśni grzbietu 15
Ćwiczenia wzmacniające mięśni brzucha 15
Ćwiczenia ogólnousprawniające 15
Masaż klasyczny 75
Laser 90
Sollux 75
TENS 60
McKenzi 15
Krioterapia 75
Pole magnetyczne 15
Kąpiel wirowa kkg 15
Masaż wirowy kkd 15
Rowerek 15
Masaż wirowy kkg 15
Ćwiczenia izometryczne 15

 

CZĘŚĆ 2:

L.p. Nazwa: Zakres: Ilość zabiegów/ zajęć:
1. Rehabilitacja domowa dla osób dorosłych Masaż kończyn 30
Ćwiczenia bierne kończyn 30
Ćwiczenia czynno – bierne kończyn 15
Nauka chodu 15
Ćwiczenia metodą PNF 15
Ćwiczenia czynne kończyny 15
Ćwiczenia ogólnousprawniające + oddechowe 30
Ćwiczenia izometryczne 15
Masaż kręgosłupa C + obręcz barkowa 15
Ćwiczenia przeciw zakrzepowe 15

 

CZĘŚĆ 3:

L.p. Nazwa: Zakres: Ilość zajęć:
1. Fizjoterapia ze stymulacją polisensoryczną dla dzieci –       wzmacnianie mięśni posturalnych,

–       praca nad obniżonym napięciem mięśniowym;

–       mobilizowanie do aktywności fizycznej,

–       obniżenie napięcia mięśniowego w stopach, wypracowanie prawidłowego wzorca chodu

–       zabawy budujące koordynację ruchową, sekwencyjność ruchu, doskonalące motorykę małą

–       masaż, stymulacja proprioceptywna, budowanie schematu ciała

–       trening równoważny, ćwiczenia na przekroczenie linii środka, oswajanie z wysokością, niepewnością grawitacyjną, praca w wyższych pozycjach, na niestabilnym podłożu

–       praca nad przykurczem mm kulszowo goleniowych

–       trening wyższych funkcji słuchowych – budowanie koordynacji słuchowo-ruchowej

–       wzmacnianie obręczy barkowej

–       praca z dystonią, ataksją, dyspraksją

100

 

(jedne zajęcia obejmują 45 minut indywidualnej pracy z dzieckiem)

 

Każda ze wskazanych powyżej części Zamówienia określana będzie dalej mianem „Zadania”.

Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych na poszczególne Zadania. Wykonawca może złożyć ofertę dotyczącą jednego lub obydwu zadań. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby zabiegów/ zajęć, a także przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia o maksymalnie 50% jego wartości. Zamawiający zapłaci tylko za faktycznie zrealizowane usługi.

 

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził usługę zgodnie z 4.    ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.) oraz warunkami prawnymi wynikającymi z aktualnie obowiązujących rozporządzeń Rady Ministrów ustanawiającymi określone ograniczenia, nakazy i zakazy w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

 

W związku z COVID-19 od Wykonawcy wymaga się:

Przed zajęciami zobowiązuje się wykonawcę do zbadania temperatury ciała prowadzących zajęcia i uczestników. W przypadku gdy wynosiła będzie ona powyżej 37 st. C i/lub będą wyraźne oznaki przeziębienia (katar, kaszel, gorączka, bóle mięśni, bóle gardła, wysypka, brak węchu, brak smaku, ból głowy  itd.) osoba taka nie zostaje dopuszczona do zajęć/ nie może takich zajęć prowadzić.

Podpisania z każdym z uczestników w każdym dniu zajęć oświadczenia zawierającego poniżej określone zapisy:

  1. Nie posiadam/ moje dziecko nie posiada oznak przeziębienia (katar, kaszel, gorączka, bóle mięśni, bóle gardła, wysypka temperatura powyżej 37 st. C itd.)
  2. Takie objawy u mnie/ u mojego dziecka nie występowały w ostatnich 14 dniach
  3. W ciągu ostatnich 14 dni: ja, moi domownicy ani osoby, z którymi miałem/am bezpośredni kontakt nie przebywały za granicą.
  4. Nie miałem/am/ moje dziecko nie miało w ostatnich 14 dniach bezpośredniego kontaktu z osobą, u której stwierdzono zakażenie wirusem SARS CoV – 2.
  5. Moi domownicy nie pozostają w okresie kwarantanny.
  6. Mając świadomość potencjalnego zagrożenia COVID-19, biorę udział w zajęciach na własne ryzyko i na własną odpowiedzialność/ moje dziecko bierze udział w zajęciach na moje ryzyko i odpowiedzialność.

 

W sytuacji pojawienia się potwierdzonego zakażenia COVID-19 lub objęcia kwarantanną uczestnika lub prowadzącego zajęcia, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie Zamawiającego i Koordynatora projektu „Cała naprzód!”.

 

Dodatkowe informacje – dotyczy wszystkich Zadań

  1. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanej liczby zajęć/ zabiegów na rzecz uczestników projektu. Zamawiający zastrzega sobie, iż liczba zajęć/zabiegów może ulec zmniejszeniu. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar.
  2. Wynagrodzenie Wykonawcy zawiera ryczałtowy zwrot kosztów przejazdu do miejsca wykonywania przez niego usług oraz wykorzystywanych materiałów.
  3. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z Regulaminem Konkursu 9.1.1. RPO WM, wnioskiem o dofinansowanie projektu, indywidualną ścieżka wsparcia każdego z uczestników oraz innymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów dofinansowanych ze środków EFS, w szczególności Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.

W szczególności wymaga się, aby osoba wykonująca zadanie spełniała następujące warunki:

  • obciążenie wynikające z wykonywania usług w ramach niniejszego zapytania nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie;
  • łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych
    z innych źródeł, w tym środków własnych wykonawcy i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie;
  • w związku z zatrudnieniem w ramach projektu „Cała naprzód!” nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie;
  • nie była zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji RPO WM na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie.
  1. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 31 lipca 2021 r.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Wykonawcę (których nie można było przewidzieć).

W związku z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2, wywołującego chorobę COVID-19 oraz istniejących w jej wyniku szczególnych środków administracyjnych, Zamawiający ustala, że do czasu ustania ograniczeń przyjmuje klauzulę siły wyższej.

Praca w ramach zadań w okresie obowiązywania umowy będzie przebiegać zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę miesięcznym harmonogramem realizacji usługi, po jego akceptacji przez Zamawiającego. Miesięczny harmonogram realizacji usługi Wykonawca przedstawia Zamawiającemu w terminie do 10 dnia każdego miesiąca na kolejny miesiąc realizacji. Dopuszcza się aktualizację miesięcznego harmonogramu realizacji usługi, który powinien zostać dostarczony zamawiającemu w sposób skuteczny w trybie pilnym nie później  niż w terminie do 7 dni przed planowaną zmianą.

  1. Miejsce realizacji:

Zadanie 1: Wsparcie będzie realizowane w odpowiednio wyposażonej sali zapewnionej przez Wykonawcę, na terenie gminy Mszana Dolna.

Zadanie 2: Wsparcie będzie realizowane w miejscu zamieszkania uczestników projektu, na terenie gminy Mszana Dolna.

Zadanie 3: Wsparcie będzie realizowane w odpowiednio wyposażonej sali zapewnionej przez Wykonawcę, na terenie gminy Mszana Dolna, lub w miejscu zamieszkania uczestników projektu, jeżeli zajdzie taka potrzeba.

 

  1. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dokumentacji realizowanych usług w następującej formie:
  • INDYWIDUALNY PROTOKÓŁ REALIZACJI WSPARCIA poświadczony przez specjalistę realizującego usługę oraz uczestnika projektu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania weryfikacji i/lub kontroli przeprowadzonej usługi i/lub jakości świadczonej usługi.

Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji częściowej realizacji umowy za każdy miesiąc jej wykonania, w terminie do 5 dnia następnego miesiąca jej obowiązywania, niezależenie od ewentualnych warunków płatności.

Kompletna dokumentacja realizacji umowy zostanie dostarczona Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru prac.

  1. Korzystanie z usług podwykonawców możliwe jest jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego.
  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału                          w postępowaniu dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – oświadczenie wg załącznika nr 2;
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia – oświadczenie wg załącznika nr 2;
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym – oświadczenie wg załącznika nr 2;
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej – oświadczenie wg załącznika nr 2;
  5. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – oświadczenie wg załącznika nr 2 – Zamawiający wymaga aby osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadała wykształcenie wyższe na kierunku fizjoterapia lub pokrewne oraz posiadała doświadczenie w prowadzeniu rehabilitacji/fizjoterapii.

 

Wykonawca, który nie wykaże spełniania ww. warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

Uwaga: przed podpisaniem umowy, wybrany w procedurze Wykonawca zostanie wezwany do przedłożenia dokumentu/dokumentów potwierdzającego posiadanie odpowiedniego wykształcenia i doświadczenia przez osobę skierowaną przez niego do realizacji usług. Nieprzedłożenie wymaganej dokumentacji będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

 

  • Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. I, wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia:

  1. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego według wzoru ustalonego przez Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
  2. oświadczenia RODO (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
  3. Zmiana umowy

Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna jeżeli:

  1. w trakcie obowiązywania umowy nastąpią zmiany stawki podatku od towarów i usług: kwota brutto określona w umowie nie ulegnie zmianie, strony odpowiednio skorygują kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług,
  2. zmiany jednostkowej ceny brutto oraz całkowitego wynagrodzenia brutto przewidzianego dla Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających wskazaną zmianę, gdy będzie ona korzystna dla Zamawiającego,
  3. zmiany istotnej treści umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy, oraz zmiany wynikające z następstw zmian wytycznych dotyczących RPOWM lub innych wytycznych i zaleceń mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiana ta przeprowadzona może być jedynie w zakresie polegającym na dostosowaniu umowy
  4. zmiana leży w interesie Zamawiającego.

 

  1. Odrzucenie oferty

Zamawiający odrzuci ofertę, która:

  1. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
  2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  3. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
  4. została złożona po terminie,
  5. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.

W toku postępowania Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia                            lub wyjaśnienia treści oferty.

 

  1. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:

O wyborze najkorzystniejszej oferty, odrębnie dla każdego zadania, decydować będą kryteria:

  1. Cena brutto – max. 100 pkt

Przez cenę brutto rozumie się cenę (z podatkiem VAT), a w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej koszt całkowity ponoszony przez Zamawiającego z tytułu realizacji usługi zawierający również wszelkie należności z tytułu podatków i składek ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego zarówno po stronie Zamawiającego,
jak i Wykonawcy – tzw. „brutto-brutto”.

W ramach kryterium „Cena brutto” Zamawiający przyzna punkty według następującego wzoru:

Cmin

Pc = ————– x  100 pkt

Cn

gdzie:

Pc – punkty uzyskane przez Wykonawcę w kryterium „Cena brutto”;

Cmin – najniższa cena brutto za wykonanie zadania spośród złożonych ofert;

Cn – cena brutto za wykonanie zadania zaproponowana przez Wykonawcę, którego oferta jest badana.

Liczba przyznanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów.

Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na najniższą cenę, Zamawiający wezwie tych wykonawców, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Złożenie oferty dodatkowej zawierającej cenę wyższą niż zaoferowana w złożonej ofercie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

 

  • Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

Ofertę można złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mszanie Dolnej, ul. Spadochroniarzy 6, 34-730 Mszana Dolna, w godzinach pracy Zamawiającego lub przesłać pocztą elektroniczną (jako skany dokumentów) na adres: gopsmszanadolna.efs@gmail.com, w terminie do 21.08.2020 r. do godz. 15.00, co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania np. przesyłką pocztową, czy kurierską.

Złożone oferty zarówno podlegające ocenie jak i odrzucone lub złożone po terminie nie będą zwracane.

Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

Oferta musi być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania lub dokładnie wg tego formularza. Wykonawca jest zobowiązany  do podania wszystkich informacji określonych na formularzu oferty (wypełnienia wszystkich pól formularza). Oferta wraz załącznikami musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć dokument (dokumenty) potwierdzający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy
o ile nie wynikają one z ogólnie dostępnych źródeł (KRS, CEIDG).

  • Dodatkowe warunki
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny. W takim przypadku nie przysługują Oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
  • Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
  • Wykonawcy pozostają związani złożoną ofertą przez 30 dni, licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe i inne polegające na niezgodności oferty z zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Oferenta, którego oferta została poprawiona.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian warunków zamówienia na każdym etapie postępowania.
  • W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

 

  1. Unieważnienie postępowania:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku:

  1. jeżeli najkorzystniejsza oferta przekraczać będzie budżet ustalony przez zamawiającego na realizację zadania,
  2. w przypadku rozwiązania umowy o dofinansowanie przez, co skutkowałoby nieprzyznaniem środków dotacyjnych, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia,
  3. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
  4. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,

W przypadku unieważnienia postępowania zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.

Z tytułu odrzucenia ofert oferentom nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.

 

  1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Klauzula informacyjna dla:

  • wykonawców będących osobami fizycznymi,
  • wykonawców będących osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą,
  • pełnomocników wykonawców będących osobami fizycznymi (w zakresie danych osobowych zamieszczonych w pełnomocnictwie),
  • członków organu zarządzającego lub nadzorczego Wykonawcy, wspólników spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurentów, będących osobami fizycznymi (w zakresie danych osobowych zamieszczonych w informacji z KRK).

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mszanie Dolnej

  1. Spadochroniarzy 6, 34-730 Mszana Dolna
  • Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych, adres e-mail: Pani Ewelina Gapska, adres e-mail: iod@mszana.pl

 

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia Organizacja i przeprowadzenie rehabilitacji dla osób dorosłych w gabinecie, rehabilitacji domowej dla osób dorosłych oraz fizjoterapii ze stymulacją polisensoryczną dla dzieci w ramach projektu „Cała naprzód!” realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mszanie Dolnej. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.  Postępowanie prowadzone jest w trybie zasady „rozeznanie rynku” określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.

  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 20 rozdz. 6.5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresie do dwóch lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego projektu.
  • Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z zasadą „rozeznanie rynku”, określoną w rozdz. 6.5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020. W przypadku nie podania danych osobowych oferta będzie podlegała odrzuceniu.
  • W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

 

 

 

  • Posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

 

  • Nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  • Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą istotnych postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
  1. Dodatkowe informacje

Dodatkowych informacji udziela Maciej Karmiński pod numerem telefonu 606 458 558  oraz adresem email: gopsmszanadolna.efs@gmail.com

  1. Wzór formularza ofertowego
  2. Oświadczenie Wykonawcy
  3. Oświadczenia RODO